ponedjeljak, 10. srpnja 2017.

Tavada börek sa paprikom

Brzi i fini paketići od paprike i sira pečeni u plitkom ulju, oduševiti će vas, za ljetni ručak uz salatu, za fini snack za plažu.Meni su jako fini i topli i hladni.


Sastojci:/4 osobe


4 lista za pite/yufke

200g ribano sira

1 crvena paprika

1 zelena paprika

100g suđžuka / ja sam stavila chorizo/ali može biti bilo koja dimljena kobasica po ukusu

1 jaje

krušne mrvice

malo ulja za plitko prženje

Priprema:

Stavite naribani sir u zdjelicu, dodate na kocke narezanu papriku i suhu salamu.Promiješate sami odredite po slanost salame dali je potrebno dodatno soliti i papriti meni nije bilo potrebno.
Svaku koru malo premazite uljem/ja sam koristila maslinovo/u sredinu stavite nadjev/podijelite nadjev prije nego počnete raditi paketiće da svaki dobije jednako nadjeva/zamotate u paketiće prekapajući preko nadjeva da sve bude ušuskano u tijesto, trebali bi dobiti lijepi paketić kao na slici .
Paketiće ispohatu u u jaju i mrvicama,  prepecite na plitkoj masnoći iscijedite na kuhinjskom papiru prerezite po pola..Servirati uz salatu.

2 komentara:

Comments system

Disqus Shortname