ponedjeljak, 22. svibnja 2017.

Colon detox

Kad vam se dogodi početak sezone, predstavljanja menija, domjenci, večere, fešte raznih vrsta /kao i meni/, ako se osjećate umorno i s manjkom snage,  imate problem sa probavom i spavanjem, onda vam treba colon detox.Kombinacija aloa vere, voća i povrća omogućiti će vam hidrataciju i lagano čišćenje cijelog probavnog sustava i tako stvoriti veći volumen prokrvljenosti istog, tijelo će imati više hranjivih sastojaka i trošiti će manje energije na probavu.Okus je fin meni ne smeta okus aloa vere ako pak ne možete popiti slobodno dodate malo meda.Sok se može piti/ja to tako/ne procijeđeni ili procijeđen.Ako koristite sirovu aloa veru pazite da vam ne upadne žuta sluz, ja kupujem bio /100%sok/od aloa vere u dućanima zdrave hrane.Colon detox se pije polije ručka NIKAKO na gladno, možda će te trebati ponavljati i par dana zaredom ako je probavni sustav jako zaštopan i pun naslaga.Detox vam ubrzava metabolizam i omogućava lakšu probavu i brže mršavljenje.

Sastojci:

1 naranča/sok

2 koluta ananasa

60ml soka od aloa vere/100%/

1/2 krastavca

100ml vode


Priprema:

U blender/sokovnik/mikser za smoothie stavite sve sastojke, miksajte dvije minute da se sve poveže.Možete procijediti/lakše će te popiti/ ja ne cijedim.
Iza ručka/ili obilnog većeg obroka/popijete ovaj detox/ovo je doza za jednu osobu.Ponavljajte postupak dva-tri dana.Djelovanje može biti prvi dan nakon 10-tak sati.

Nema komentara:

Objavi komentar

Comments system

Disqus Shortname